sâmbătă, 22 martie 2008

Vangheliada !

Se vede de la o poştă că suntem în an electoral ! Cel mai bine mi-am dat seama de acest lucru când am văzut la TV că primarul Vanghelie (zis Marean) din Sectorul 5 Bucureşti a organizat un bal al...invăţătorilor sau profesorilor ! De fapt, lumea care a venit la acest bal nu prea a ştiut despre ce era vorba. Unii spuneau că e pentru ziua de 8 Martie, alţii că e balul primăverii iar cei mai mulţi, mai sinceri, au spus că nu au nici un habar. Ce mai conta motivul atâta vreme ce era mâncare şi băutură moca ? Plus ceva trupe muzicale de fufe «playback ». In locul unde s-a organizat balul participanţii erau întâmpinaţi de... Crăciuniţe, fapt ce a scos clar în evidenţă ordinăreala evenimentului organizat de Vanghelie. Cea mai ordinară chestie la acest bal a fost chiar denumirea : «Vangheliada » ! Cu siguranţă Vanghelie a căutat în «almanahe » o sărbătoare sau o aniversare pentru a găsi un motiv de a da o petrecere pentru plebe pe bani publici. Mă mir că profesorii sau învăţătorii au pus botul la vrăjeala lui Marean... Petrecerea din Sectorul 5 s-ar putea să creeze un precedent în mintea politicienilor din Românie şi nu este exclus să asistăm la balul ciobanilor, balul marinarilor, balul mătuşilor, balul pensionarilor, balul tinerilor sau cine ştie ce altă categorie socială care are drept de vot. Şi maidanezii dacă ar fi avut drept de vot, probabil s-ar fi gândit un politician dibace la minte să organizeze un bal al javrelor comunitare. Nu ştiu cât l-a costat pe Vanghelie acestă petrecere dar cu siguranţă ar fi putut asfalta un kilometru sau doi de stradă sau ar fi putut amenaja un parc verde prin Sectorul 5. Stau şi mă întreb dacă nu cumva balul lui Marean a fost făcut aşa ca reacţie la anunţul că-l va avea ca rival la fotoliul de primar în alegerile din acest an pe arhi-cunoscutul Prigoană ! S-a speriat atât de tare Vanghelie ? Rămâne de văzut ce alte acţiuni penibile va mai organiza. În acest timp eu propun ca învăţătorii, pensionarii, marinarii, tinerii, muncitorii şi alte categorii sociale prigonite să organizeze un bal al politicienilor şi al parlamentarilor. Balul va fi mascat pentru că mulţi dintre politicieni au multe « bube » faţă de organizatori. Dar, o să fie şi ceva excepţii de politcieni care nu vor purta mască şi se vor da în spectacol ca nişte penibili ce sunt pentru că, nu-i aşa, poate mai agaţă câteva voturi pentru 1 iunie 2008. Politichiada deja a început !

Niciun comentariu:

Bine aţi venit pe blog-ul meu !

Fotografia mea
Galati, Romania
Salutare , prieteni !
Powered By Blogger