luni, 21 aprilie 2008

Profesorul Ion Serban ne zambeste din Cer !

A plecat dintre noi un OM care a iubit viata aşa cum este ea. Profesorul Ion Şerban s-a stins pe 21 aprilie 2008... Cei peste 40 de ani de carieră parcă l-au întinerit cu fiecare spectacol pe care l-a oferit gălăţenilor de pe scena Teatrului Muzical şi cu fiecare generaţie de copii care absolveau clasa de Canto - Muzică Uşoară la Şcoala de Arte de la Centrul Cultural "Dunărea de Jos" Galaţi. Timpul, însă, nu a mai avut răbdare... Profesorul Şerban a părasit scena vieţii şi s-a îndreptat către cea a Cerurilor. L-am cunoscut pe Ion Şerban ca pe un bun prieten şi un coleg adevărat. Îşi făcea meseria cu dragoste şi pasiune. Eu, unul, nu pot să cred că profesorul Şerban ne-a părăsit... A fost un OM în adevăratul sens al cuvântului ! Adio, maestre ! Nu te vom uita niciodată !

3 comentarii:

EMMA STEFFAN spunea...

da si eu am fost socata cand am aflat ca a murit.nu imi venea sa cred... am terminat scoala de arte cred ca acum vreo 5 ani dar am continuat mereu sa trec pe acolo , ori de cate ori veneam la gl , eu mutandu ma intre timp la buc..eram eleva lui preferata si nu era spectacol in care sa nu cant...frumosi ani...
timpul a trecut totusi prea repede...ultima oara cand m-a sunat dl Serban , acum vreo luna , nu l-am recunoscut din prima la telefon, dar mi=a zis "pai cum emilia , tu ai ureche muzicala , ai facut muzica.." si am stiu ca este dumnealui. ce sa zic Dumnezeu sa il odihneasca printre ingeri! a fost ca un parinte spiritula ptr mine , nu imi vine sa cred ca nu il voi mai vedea.. :(( emilia stefan

lilianapetruca spunea...

Si noi l-am cunoscut pe domnul Serban SI SUNTEM PROFUND INDURERATI de aceasta veste.A fost si va ramane vesnic in inimile noastre asa cum l-am cunoscut,un om deosebit , cu multa putere de munca si o nemarginita dragoste pentru copii.A sa l-a cunoscut si fiica noastra Ecaterina care a fost remarcata de domnul Serban la festivalul organizat de dansul.
Condoleante familiei si multa putere doamnei Sofia.
Fam Petruca din Piatra Neamt

Florin Matei spunea...

Dumnezeu sa-l odihneasca in pace !

Bine aţi venit pe blog-ul meu !

Fotografia mea
Galati, Romania
Salutare , prieteni !
Powered By Blogger