luni, 26 mai 2008

EUROVISION DE KKT !

Ce mi-a fost dat să văd sâmbătă seara la finala Eurovision 2008 m-a făcut să-mi dau seama că blat-urile se fac peste tot în lume. A fost o „finală” în care a contat zona sau ţara pe care o reprezentau concurenţii. Nu conta melodia ci contau coordonatele geografice. Nu vreau să se spună că mi-e ciudă pentru că Romînia nu a fost votată pentru că sunt foarte obiectiv. Piesa cântată de Nico a fost una bună. Spunea cineva că noi suntem de vină că am trimis o compoziţie prea lentă la concurs. Îl contrazic spunându-i că anul trecut Serbia a câştigat Eurovision-ul cu o rugă sau cu un bocet, ceva de genul acesta. Aţi văzut evoluţia celor din Bosnia-Heţegovina ? Aia era o piesă mai bună decât a României ? Sau piesa Armeniei ? Lista ar putea continua… La un moment dat ajunsesem să spun eu notele înainte ca cei de la TV să le spună. S-a votat în funcţie de apartenenţă etnică şi în funcţie de „vecini” sau „simpatii geo-politice”. Cei care organizează Euroivision-ul ar trebui să se gândească serios să se lase de meserie pentru că de la an la an concursul acesta se transformă într-o glumă proastă… Eu, daca ar fi să hotărăsc, nu aş mai organiza nici o preselecţie în România pentru Eurorahatul acesta de concurs. Nu se merită…

Niciun comentariu:

Bine aţi venit pe blog-ul meu !

Fotografia mea
Galati, Romania
Salutare , prieteni !
Powered By Blogger