sâmbătă, 27 decembrie 2008

Lipsa de imaginatie si multe manele in programele TV de Craciun...

Crăciun mai lipsit de spiritul sărbătorilor n-am mai vazut niciodată aşa cum a fost anul ăsta la TV-urile din România. De când naiba manelele şi "crăciuniţele" fac parte din spiritul Crăciunului ? Campioane la promovat non-valorile de Crăciun au fost Mihaela Rădulescu de la Antene şi Adriana Bahmuţeanu (Prigoană) de la Kanale (D). Ambele "mari" prezentatoare s-au îmbrâncit una pe alta să aducă în emisiunea ei cât mai multe manele. N-am nimic cu acest stil de muzică, dar parcă nu are nimic în comun cu acestă sfântă Sărbătoare cum este Crăciunul. Am mai scris despre faptul că Răduleasca îl cam ridică în slăvi pe regele P & P -ului românesc (regele plagiatului şi al penibilului din muzică, în traducere), Costi Ioniţă. Nu m-am înşelat. La emisiunea de Crăciun a Mihaelei , Costi a fost nimeni altul decât Moş Crăciun. Un plagiator şi un comozitor fals a devenit brusc un spirit de sărbători ! E clar, Răduleasca a luat-o pe arătură sau vrea să se lanseze în muzică sprijinită de acest plagiator pe nume Costi Ioniţă. Ce să mai zic de Bahmuţeanca ? Manele la greu ! Mă apucă groaza când mă gândesc ce Revelion vom avea anul acesta la TV ! Unul plin cu manlele ! Naşpa, aiurea, cam nasol !

Niciun comentariu:

Bine aţi venit pe blog-ul meu !

Fotografia mea
Galati, Romania
Salutare , prieteni !
Powered By Blogger