luni, 23 martie 2009

Foame de bani

E foame de bani peste tot: în America, Europa, România, la mine în buzunare... Se vorbeşte despre cât de greu va fi anul 2009, despre faptul că trebuie făcute economii, etc. L-am auzit pe Emil Boc vorbind despre reducerile de personal care vor fi făcute, despre eliminarea sporurilor din sistemul bugetar. E foarte adevărat că în situaţii de criză trebuie luate măsuri de criză. Totuşi nu am auzit niciodată nimic despre reducerea numărului de parlamentari. Câţi parlamentari avem noi, românii ? Prea mulţi, aş spune eu. De ce nu se începe cu reducerile de sus ? Pariez că domnii aleşi ridică lunar sume imense. Ok, nu reducem numărul de parlamentari, dar hai să micşorăm sumele puse lunar la dispoziţia acestora. Un parlamentar ne costă lunar câteva sute de milioane. Nu se poate face economie şi de la Parlament ? L-am auzit săptămâna trecută pe parlamentarul UDMR, Verestoy Attyla, spunând că sumele lunare pentru cheltuieli ale aleşilor trebuie mărite pentru că sunt prea mici. Era vorba de senatori, parcă - un senator să aibă lunar asiguraţi bani mai mult decât la deputaţi. Pentru cine nu ştie, conul Verestoy Attyla este milionar în euro, având la teşcherea vreo 300 milioane euro. Adică, nu-i mai ajunge ! Şi vrea mai mult ! Îl întreb pe domnul Attyla: a spus ceva alegătorilor, în campania electorală, despre pretenţiile lui în cazul în care va fi ales ? Nu cred ! De ce nu a spus anul trecut asta ? Ei bine, nu a spus-o pentru că anul trecut era la guvernare şi avea el "resurse" asigurate pentru cheltuielile personale, pardon! - parlamentare. Criză ? Doar pentru cei care au credite pe 10, 20 sau 30 ani. Economie ? Tot pentru cei cu credite. Pentru ceilalţi nu e criză, e doar o foame continuă de bani...

Niciun comentariu:

Bine aţi venit pe blog-ul meu !

Fotografia mea
Galati, Romania
Salutare , prieteni !
Powered By Blogger