miercuri, 20 octombrie 2010

EXCLUSIVITATE

A devenit o modă la televiziunile din România să se titreze cu litere de-o şchioapă în colţul din dreapta sau stânga - sus a ecranului "EXCLUSIV" sau "EXCLUSIVITATE". Obiceiul ăsta penibil şi enervant a fost patentat cu o perseverenţă soră cu exasperarea de domnul Dan de la OTV. Partea proastă e că cei care-l blamau pe domnul Dan pe chestia asta, au început de ceva vreme să-i dea brânci acestuia întrecându-se în exclusivităţi imaginare. Deunăzi mă uitam pe Realitatea TV şi se difuza o emisiune unde invitat era Crin Antonescu. În colţ, dreapta, era scris mare: "EXCLUSIVITATE". mi-am zis în gând, probabil a fost atacat de vreun PDL-ist printre blocuri sau l-a înregistrat cu telefonul pe Băse la o bere şi a venit cu nişte declaraţii şoc. Pe naiba! Vorbea Antonescu ca de obicei, despre politică. Că va face, că va drege, că ce-a făcut PDL-ul de când e la guvernare, etc. Chestii normale, care le aud de sute de ori la toate posturile TV din România. Peste vreo două zile, acelaşi Crin Antonescu, invitat la Antena 3. La fel, scris mare: "EXCLUSIV". Din nou, nu m-am dumirit unde era exclusivul ăla scris cu litere de tipar... Nu mă leg de ce declara Crin, mă leg de faptul că personajul Crin Antonescu nu poate fi o exclusivitate în România. Normal, dacă o televiziune îl invită într-o seară la o emisiune, omul merge doar acolo şi timp de o oră sau două va vorbi doar la acea televiziune, că nu poate fi în acelaşi timp şi în altă parte. A doua zi acelaşi personaj va merge la altă televiziune şi va vorbi şi acolo. Exclusivitate înseamnă să iei un interviu lui Osama BinLaden, Barak Obama, Fidel Castro sau Hugo Chavez. Ăştia ar merita să aibă scris "exclusivitate", că nu vin zilnic să dea intreviuri la orice TV din România sau din lume. Cum ar fi să scriu faptul că articolul de faţă a fost scris în excusivitate de Florin Matei ? Cam aşa stă treaba cu "EXCLUSIVUL" la noi, devine un fel de "Dan-Senzaţionescu", aşa cum s-a întâmplat cu moartea Mădălinei Manole, când mai multe TV-uri se întreceau în intreviuri în exclusivitate cu soţul sau părinţii acesteia. Sau, mai penibil, exclusivităţile despre aventurile fufei Bianca lui Bote sau Adelina Pestriţu cu Vârciu. Astea sunt dovezi certe de prostie în exclusivitate...

Niciun comentariu:

Bine aţi venit pe blog-ul meu !

Fotografia mea
Galati, Romania
Salutare , prieteni !
Powered By Blogger