joi, 16 februarie 2012

Trecător prin Bistriţa...

Anul acesta, am avut ocazia să fiu un trecător prin Bistriţa, oraşul denumit "poarta Transilvaniei" şi nu am scăpat ocazia de a imortaliza acest loc de istorie. Aparatul de fotografiat a surprins Bistriţa în viziunea mea aşa că veţi vedea în aceste fotografii... Bistriţa mea ! Am rămas plăcut impresionat de oamenii pe care i-am întâlnit aici: mai calmi, mai calzi şi parcă mai buni decât în alte părţi...

Tot mai sus !


istorie...


Meditaţie...


Cumpănă...


iarnă...


râul Bistriţa...


trecător...


în Centru...


prietenii mei din Centru...

7 comentarii:

andrei v. spunea...

asa este, florine, acolo oamenii sunt mai oameni ca la noi

aramis spunea...

sunt si femei bune akolo :))

horia spunea...

FRUMOS ORAS

max spunea...

e mic orasul dar plin de... fete frumoase !!!

dany boy spunea...

la Bistrita am mancat bine, florine !

andrei spunea...

fete frumoase sunt peste tot, trebuie doar sa le gasesti :))))

marcel de marco spunea...

fete ca la Bistrita nu gasaesti decat la Bistrita !!!!!

Bine aţi venit pe blog-ul meu !

Fotografia mea
Galati, Romania
Salutare , prieteni !
Powered By Blogger