luni, 16 martie 2015

Culmea penibilului la Antena 3: ministrul penal Darius Vâlcov prezentat, în direct, ca un salvator al românilor

Fiecare zi îmi dovedeşte că penibilul unora nu are margini. Butonând telecomanda, m-am oprit la un post unde scria „DIRECT” şi vorbea proaspătul urmărit de DNA, ministrul semi-demisionat al Finanţelor, Darius Vâlcov. Chiar dacă nu sunt un fan al dejecţiilor care sunt emanate minut de minut de „jurnaliştii” de la Antena 3 şi mai ales de Gâdea Mihai, m-am uitat să văd ce spune Vâlcov. Mai bine nu mă uitam, că scăpam fără să mă enervez . Ce credeţi că a spus Gâdea, cu o mină de hipnotizator în masă ? A zis ceva de genu: „Domnu Vâlcov, ce credeţi că e mai important pentru ţara asta ? Procesul în care sunteţi acuzat pe baza unui simplu denunţ sau efectele pozitive ale intrării în vigoare a noului Cod Fiscal ? Vă răspund eu: lumea ar trebui să se gândească ce bine le va fi după ce va intra în vigoare noua lege fiscală. TVA-ul va scădea de la 24 la 9 %, oamenii vor putea trăi mai bine, vor mânca mai sănătos, vor avea locuri de muncă...”. Să mai continui să-l citez pe ochelarist ? Într-un cuvânt, Gâdea transmitea telespectatorilor mesajul că Darius Vâlcov este, de fapt, un erou, un salvator al României, care trebuie păstrat în Guvern ca să mai contribuie la „bunăstarea” celor creduli. Ce mai contează şpaga de 2 milioane de euro de care este bănuit că a încasat-o Darius pe vremea cât era un simplu primar de Slatina. Adică, prostimea trebuie să ţină cu ăştia care fură ca nehaliţii, că le mai dă şi lor câte o firimitură. Exact ideologia comunistă, pe care s-a bazat şi Ceauşescu: dă omului strictul necesar, cât să fie mulţumit, dar doar cât vrem noi, să nu se deştepte ca să ni se urce în cap. Bag seama că acest Gâdea a fost hrănit de Felix cu polonicul de minciuni şi vrăjeli, că el chiar crede ce spune. Nu l-am văzut pe Gâdea să o cheme pe Udrea să o laude sau pe Videanu să-i ridice câteva mingi la fileu. Dar, cu siguranţă, dacă va scăpa din arest, îl va chema pe Radu Mazăre ca să se laude cât de mult a furat el pentru binele staţiunii Mamamia. Rămâneţi departe de Antena 3 !

Niciun comentariu:

Bine aţi venit pe blog-ul meu !

Fotografia mea
Galati, Romania
Salutare , prieteni !
Powered By Blogger