marți, 7 februarie 2017

Tăriceanu – tupeu de borfaş


  După ce legea conversiei creditelor în franci elveţieni la cursul istoric a fost declarată astăzi neconstituţională de către CCR, celebrul ex-premier „bileţel roz” al României, Tăriceanu, actualmente etern şef al Senatului, a ieşit la interval bărbăteşte şi a declarat că, citez, „unii și-au luat credite în franci elvețieni. Evoluţia francului elveţian a fost cea pe care o ştiţi, unii au pierdut. Şi acum ce să fac? Eu să stau să le compensez pierderile? Dacă eu fac o greşeală proprie, vă chem pe dumneavoastră să îmi compensaţi pierderea?".  Un adevărat om de stat, integru, imparţial şi neiertător ! Mai avea puţin şi mai zicea că împrumutaţii ăştia în franci elevţieni ar trebui şi amendaţi pentru tupeul lor de a se fi împrumutat aşa, fără să-l întrebe pe el. Vai, domnu’ Tăriceanu, îmi cer scuze că m-am împrumutat şi eu în franci elveţieni, pe 35 ani, ca să-mi iau un apartament... Ce să fac, sunt doar un amăreştean, nu ditamai omul în stat ca tine, cu afaceri de milioane de euro cu statul român.

   Cât tupeu de borfaş din partea unui cercetat penal, aşa cum este Tăriceanu ! Dacă eu m-am împrumutat în franci elveţieni, am făcut-o pentru că aşa am ales eu, după ce am încercat să accesez un împrumut în lei sau în euro. S-a putut doar în franci elveţieni. Dar despre acest aspect am mai scris AICI. Nu vreu să-mi compenseze problemele nimeni, aşa că să stea liniştit musiu Slăbiceanu, că nu voi atenta la agoniseala lui strânsă cum numai el ştie... Vreau doar să nu-mi arate obrazul un penal ca el ! Acest Tăriceanu are tupeul de borfaş să ne ameninţe cu discursul lui de om responsabil. Băi, Tăricene, îţi mai aminteşti de ce ţi se spune şi „bileţel roz ” ? Cum, deja ai uitat ? Îţi reamintesc eu: era prin 2005, erai tu premierul României şi i-ai dat lui Băsescu un bileţel roz în care îi scriai să intervină pe la Parchet ca să-l ajute pe prietenul tău (sau sponsorul ?), răposatul Patriciu. Da ! Te miră ? Nu cred, eşti prea şulfă... Până la urmă Patriciu a scăpat de o datorie de vreo jumătate de miliard de dolari pe care o avea către statul român, dar asta e, nu a greşit nimeni, nu ? Nu ca mine, care m-am împrumutat de vreo 80.000 de franci... Eu am greşit colosal şi trebuie ca tu, „cinstitule”, să mă tragi de urechi ! Cât tupeu de borfaş, poţi să ai ! La fel cum ai avut la inundaţii, la Otelec, în 2005, când i-ai spus acelei sinistrate, pe un ton răstit: „Ce vreţi doamnă, să vă fac hotel?”. Ai uitat şi de asta, imaculatule ? Dar de afacerea „Porţile de Fier I”, din 1997, mai ţii minte ? Contractul ăla de 200 milioane de euro acordat fără licitație firmei elvețiene VA Tech sau „băiatul deştept” Bogdan Buzăian, îţi trezesc ceva amintiri ? Ahaaaa, rânjeşti, golane ! Dacă ai ceva de vorbit, vorbeşte în dreptul tău, despre tine, nu despre mine sau despre alţii, că e mai moral aşa, Tăricene... 

Un comentariu:

Anonim spunea...

Voi recomanda oricui caută împrumut de afaceri către Le_Meridian, m-au ajutat cu un împrumut de patru milioane USD pentru a-mi începe afacerea de quilting și a fost rapid Când am obținut un împrumut de la ei, a fost surprinzător de ușor de lucrat cu ei. Ele pot finanța până la suma de 500,000,000.00 de dolari (cinci sute de milioane de dolari) în orice regiune a lumii, atâta timp cât există 1,9% ROI pot fi garantate pentru proiecte. Procesul a fost rapid și sigur. A fost cu siguranță o experiență pozitivă. Evitați escrocii de aici și contactați serviciul de finanțare Le_Meridian activat. lfdsloans@lemeridianfds.com / lfdsloans@outlook.com. WhatsApp ... + 19893943740. dacă sunteți în căutarea unui împrumut de afaceri.

Bine aţi venit pe blog-ul meu !

Fotografia mea
Galati, Romania
Salutare , prieteni !
Powered By Blogger