marți, 17 iunie 2008

Ultima modă în materie de ţacă: organizarea de târguri de haine şi îmbrăcăminte „la preţ de fabrică”

Nu ştiu cum se face, dar la Galaţi se organizează aproape lunar un „târg de haine şi îmbrăcăminte la preţ de fabrică”. La început se făcea o astfel de manifestare odată sau cel mult de două ori pe an. Acum nu trece luna fără un astfel de târg. Gălăţenii sunt anunţaţi cu mult elan că „la târg vor expune producători renumiţi din ţară ” iar preţurile la produse vor fi…mici, „de fabrică”. Recunosc, am fost şi eu la câteva ediţii. Aşa am descoperit care e de fapt „şmenul” la aceste târguri. Întotdeauna românul este atras de „promoţii” sau de preţuri mici. Mizând pe această slăbiciune, comercianţilor nu le-a fost greu să afişeze un anunţ mare pe care să scrie: „PREŢ DE FABRICĂ”. Totuşi, care fabrică ? 80 % din produsele expuse la aceste târguri sunt „made in China” sau „made in Turkey”. Am avut surpriza să descopăr că o pereche de încălţăminte de damă costă „la preţ de fabrică” 90 de lei noi. Ei bine, acelaşi model de încălţăminte, cu acelaşi „producător, made in China”, îl găsim în depozitele din Micro 39 sau în bazarul din Piaţa Centrală la preţul „de tarabă” de… 40 lei noi !!! Ce să mai înţeleg de aici ? Cei din Depozite sunt „producători de producători”? Acesta e doar un exemplu, din păcate… Tricouri, blugi, şepci, bluze – toate le găsiţi la preţuri mai mici în Depozite sau În Piaţa Centrală. La Târgul de Haine şi Îmbrăcăminte sunt puţini producători adevăraţi care vând întradevăr la preţ de fabrică. Ceilalţi „producători” sunt de fapt en-gross-iştii din Depozite sau Piaţă care fac speculă pe spatele gălăţenilor încântaţi de „preţurile de fabrică.”

Niciun comentariu:

Bine aţi venit pe blog-ul meu !

Fotografia mea
Galati, Romania
Salutare , prieteni !
Powered By Blogger