luni, 6 octombrie 2008

EFG Retail îşi bate joc de oameni ! Hoţie la drumul mare !

Ca majoritatea românilor sunt un om cu credit la bancă. Adică sunt un fel de sclav al băncilor. Prin 2005 am făcut un credit să-mi iau eu ceva. Rata nu era cine şti ce: aproximativ 40 de lei noi. Lună de lună am plătit banul, niciodată n-am întârziat. Anul ăsta în decembrie termin respectivul credit. De vreo câteva luni, însă, nu-mi mai vine acasă factura prin poştă, care mă înştiiţa că am de plata respectiva sumă. Luna asta am întârziat 4 zile. Azi am aflat că am fost penalizat cu 45 de lei noi. Super tare ! Adică mai mult decât rata în sine. Bineânţeles că am sunt la respectivii şi le-am spus multe de bine. Cu siguranţă nesimţirea lor i-a făcut să nu le pese nici măcar un procent. Eu însă vreau să previn alte victime ale celor de la EFG Retail Service sau mai bine-zis Bancpost Romania. O bancă de doi lei, care nu are ce căuta în lumea asta ! În 2005 şi până în 2007 trebuia să stau la nişte cozi astronomice ca să pot plăti o rată şi asta pentru că aveau un singusr sediu în tot Galaţiul unde să poţi plăti respectiva factură. Nu mă lamentez eu la 45 de lei noi, nu e o sumă mare. Mă enervează modul în care se procedează: sunteţi restanţier, aţi întârziat plata !!! Sincer, dacă întârziam în mod repetat sau dacă era vorba de o sumă imensă, înţelegeam... Dar aici găsesc măsura celor de la EFG Retail drept una aberantă. Hoţie la drumul mare ! Îmi doresc ca cei 45 de lei să fie cel mai mare câştig al lor şi cea mai mare pierdere a mea... Un lucru e clar: nu voi mai apela NICIODATĂ la EFG Retail sau Bancpost ! Vă sfătuiesc să faceţi la fel ! Credeţi-mă ! Merită !

2 comentarii:

Unknown spunea...

Salut,

Ce mult ma bucur sa aflu ca nu sunt singurul "prost" care incerca sa ia atitudine in fata celor de la BancPost sau EFG Retail Services. Eu am patit una mai buna cu EFG-ul asta. Dupa ce am platit creditul timp de 3 ani si 11 luni la timp, in luna a 12-a am uitat sa mai platescla timp. Dar am platit cu 6 zile intarziere. Primesc a 7-a zi un mesaj pe telefon ca trebuie sa platesc suma de 21,60 lei ( suma ce a fost platita cu o zi in urma ). Pun mana pe telefon si ii sun. Dupa discutia cu o incapabila, aflu ca de fapt mi s-a perceput o taxa de 45 lei pt. penalitati iar suma de plata a crescut. Pe langa toate astea am verificat si dobanzile lor dar si comisioanele si am ajuns sa ma uimesc. 31 % DOBANDA, 4.5 lei lunar pentru administrarea contului, etc ....

Deci cei care doresc sa ia un credit de la aceasta banca de doi lei, ii informez ca fac cea mai mare greseala. apelati la alte banci ( nu vreau sa fac publicitate ca apoi o sa fiu catalogat ca lucrez la banca respectiva ).

EFG Retail - Banca de hoti.

Anonim spunea...

buna seara. 1 la mana.. sunt tot un hartuit telefonik. si cred ca am gasit 1 solutie pt.. tov de la EFG. cei ce suna.. REDICTIONARE. telefon pe un nr al lor.. poate vor sa comunice unul cu altul.. macar asa mai scapam de telefoanele lor.. pana vor schimba numerele.. acum 5 min am fost sunat.. de acesti… HATASI. eu din acest monent fac REDICTIONARE DE TELEFON . SPRE UN NR.. AL LOR.. DACA NU RASPUNZI… AUTOMAT SE APELEAZA UNUL PE ALTUL… DECI.. LA TREABA…… REDICTIONATI. TELEFONUL.

Bine aţi venit pe blog-ul meu !

Fotografia mea
Galati, Romania
Salutare , prieteni !
Powered By Blogger