miercuri, 1 octombrie 2008

De ce naiba se tot spune ca Mirel Rădoi e un mare fotbalist ?

Poate voi leza pe unii dintre voi cu acest articol, dar asta e situaţia: pur şi simplu m-am săturat să aud la ştirile sportive sau să citesc în ziare despre ce mare fotbalist e Mirel Rădoi ! Chiar, cine e acest Mirel Rădoi ? Ce mare performanţă a făcut el în fotbal ? Ce mare meci a făcut el cu Steaua ? Ce goluri senzaţionale a dat Rădoi ? Pe bune !!! Citeam zilele trecute într-un ziar sportiv faptul că , citez, "Steaua e în pericol fără Rodoi." sau "Pericol ! E posibil ca Rădoi să nu joace cu Fiorentina!". Să-mi trag palme, nu altceva ! În viaţa mea n-am văzut un meci cu Steaua în care Rădoi să se remarce în mod deosebit. Sincer, eu am auzit de Rădoi în momentul în care a devenit finul lui Becali şi atât. În rest... am auzit doar de accidentările lui Rădoi. Şi au fost fără număr. Steaua nu poate juca fără Rădoi ? Fals ! Steaua s-a calificat în grupele Ligii Campionilor fără Rădoi. Rădoi a jucat cel mai mult la Steaua de pe banca de accidentaţi. În schimb este foarte bine plătit. Doar e finul patronului, nu-i aşa ? Pentru mine Rădoi e un jucător mediocru. L-am întâlnit acum vreo doi ani la Galaţi când Steaua a luat bătaie de la Oţelul. După meci era foarte arogant şi irascibil, nu a vrut să dea interviuri la presă. După părerea mea, Steaua ar juca MULT MAI BINE fără Rădoi . Hai Oţelul !

Niciun comentariu:

Bine aţi venit pe blog-ul meu !

Fotografia mea
Galati, Romania
Salutare , prieteni !
Powered By Blogger