miercuri, 14 ianuarie 2009

Rădoi, "gluma proastă" din fotbalul românesc a ajuns în cel mai "tare" campionat din lume: cel din Arabia Saudită !

Nu mi-a venit să cred când am auzit aseră la TV că Rădoi va pleca pe 6 milioane de euro în străinătate ! Nu credeam (şi încă nu cred!) pentru că până acum Rădoi, acest fotbalist care s-a remarcat prin fantasticile sale calităţi de fin al lui Gigi Becali, a fost dat transferat de vreo jdemii de ori la diverse echipe de fotbal: când la Inter Milano, când la Barcelona, când la X, când la Y... Toată presa din România îl laudă de parcă ar fi de zece ori decât Maradona ca şi talent. Eu îl consider un fotbalist mediocru şi atât. Bomba constă în locul în care pleacă el: la Al Hilal, Arabia Saudită ! După ce astă iarnă se anunţa cu surle şi trâmbiţe că Rădoi este gata transferat la Inter Milano, iată că "marele" fotbalist ajunge tocmai în Arabia lângă Olăroiu. Nici nu se putea noroc mai mare pentru el: talent ioc şi o cârcă de bani ! Succes la arabi Mirele şi să nu te mai văd pe la Naţională. Lasă pe alţii mai buni decât tine şi fără figuri în cap ! Alah Akbar !

Niciun comentariu:

Bine aţi venit pe blog-ul meu !

Fotografia mea
Galati, Romania
Salutare , prieteni !
Powered By Blogger