duminică, 20 decembrie 2009

Iarna la Galaţi...

De câteva zile iarna a început să-şi arate colţii la noi în ţară, în special la Galaţi... Ca de obicei autorităţile au dezamăgit la greu şi fără număr... Drumuri blocate sau impracticabile, localităţi izolate, oameni rămaşi în frig cu orele... În oraşul Galaţi, imaginile pe care le-am postat mai jos vorbesc de la sine. Poza de la Grădina Botanică e singura care e nevinovată şi nu are legătură cu urgia iernii... În rest, gunoiaele colcăie şi prosperă pe zi ce trece iar maşinile rămân blocate pe străzi... Păcat că nu am o poză din satul Adam, comuna Drăguşeni, acolo unde tatăl meu a rămas şi - pe moment - nu poate veni în oraş din cauza zăpezilor mari... Din ce mi-a povestit el, zăpada ajunge la peste 1 metru înălţime şi drumurile sunt doldora de.. zăpadă ! Sper să vină până de Crăciun acasă şi să bem o ţuică împreună ! Tare sunt curios să aflu câte miliarde de lei vor încasa anul ăsta unele firme care ar fi trebuit să se ocupe cu dezăpezirea la Galaţi... Cu siguranţă decontul lor va fi plin de intervenţii eroice... În încheiere, mai spun doar trăiască Jandarmeria, trăiască Armata, trăiască ISU şi să trăim bineeeeeeeeeeeeeeeee !







Un comentariu:

Florin spunea...

Ca peste tot in Romania.

Bine aţi venit pe blog-ul meu !

Fotografia mea
Galati, Romania
Salutare , prieteni !
Powered By Blogger