miercuri, 16 decembrie 2009

Respect pentru eroii Revolutiei din 1989 !

Au trecut 20 ani de la Revoluţia din 1989... Îmi amintesc acele momente în care, practic, am trecut dintr-o lume în alta. Din întuneric în lumină... Au fost oameni care au luptat şi au murit pentru ideea pură de libertate... Acei oameni trebuie păstraţi în amintirea noastră pe vecie... Eroii nu mor niciodata ! Din păcate, la Revoluţie au apărut imediat şi oportuniştii libertăţii... Aceştia au pătat amintirea Revoluţiei prin acţiunile lor ulterioare. Oportuniştii s-au folosit de moartea eroilor, s-au îmbogăţit şi, în prezent, ne dau nouă lecţii de democraţie... Timpul le rezolvă pe toate, nu am dubii în privinţa asta... Respect eroilor din decembrie 1989 !

Niciun comentariu:

Bine aţi venit pe blog-ul meu !

Fotografia mea
Galati, Romania
Salutare , prieteni !
Powered By Blogger