luni, 22 noiembrie 2010

Cătălin Chelu - între zvonuri şi adevăr


Probabil, dacă presupusa mită dată de Cătălin Chelu nu ar fi fost adresată unui secretar de stat ca Fătuloiu ci doar unui funcţionar din linia a şaptea, acest subiect nu ar fi ajuns pe prima pagină a ziarelor sau principala ştire de la TV. Am citit şi auzit multe lucruri despre Chelu în aceste zile. Multe m-au făcut să zâmbesc pentru că am fost angajat la firmele lui Cătălin Chelu 10 ani. Nu voi căuta să-i dau la picioare acum când e în probleme, pentru că nu e stilul meu. Nu pot să spun ce fel de om este el, pentru că eu nu l-am cunoscut ca om ci ca patron. Ca patron era foarte schimbător şi foarte zgârcit. Zgârcenia este e caracteristică pe care chiar el şi-o recunoştea des. Am auzit despre alţi doi arestaţi în acest caz, Gabi Constantinescu şi Antonel Bunu, fiind catalogaţi de presă "oameni de afaceri". De fapt, ei au fost dintotdeauna angajaţii lui Cătălin Chelu. Gabi C are şi o legătură de rudenie cu Cătălin Chelu. Revenind la presupusa mită, la acel flagrant care din câte am auzit nu a avut loc, eu nu cred că a dat mită Chelu. Dintr-un simplu motiv, spus la început: e foarte zgârcit. Nu mă perpelesc eu de grija lui Chelu, că am multe să-i reproşez (şi alte câteva mii de fosşti şi actuali angajaţi), dar la cazul ăsta am dubii. Treaba e cam dubioasă. Miroase a făcătură, răzbunare sau a plan care nu a mers cum trebuia.

9 comentarii:

Cristi spunea...

mare borfas e chelul asta !

conysat spunea...

sa putrezeasca in puscarie, si-a batutjoc de prea multa lume !

mariana spunea...

ce mecla are chelu !!!

tarzan spunea...

ce i-ai bagat si poza ? nu merita papagalul asta, e un hot !

un cablagiu spunea...

huoooooooooooooo !!! la parnaie cu chelu!!!!! si latraul ala de gabi constantinescu, cu fata aia de prost la parnaie cu el !!!

antonel de la braila spunea...

ce zvonuri si ce adevar ? e un borfas si atat !

Marius spunea...

chelu e un mare bou !

Pac Man spunea...

sper sa ramana acolo unde e acuma !

Florin Matei spunea...

Mama, ce de-a "prieteni" are Chelu ! :))))

Bine aţi venit pe blog-ul meu !

Fotografia mea
Galati, Romania
Salutare , prieteni !
Powered By Blogger