marți, 30 noiembrie 2010

La mulţi ani, din cimitir, România !

La mulţi ani, stimaţi români, de ziua noastră ! La Galaţi, cei care organizează manifestările în cinstea acestui eveniment, au ales (ca de obicei) ca loc de desfăşurare Cimitirul Eternitatea. Stau şi mă întreb: e Ziua Naţională a Morţilor ? E foarte adevărat faptul că cei care şi-au dat viaţa pentru ţara în care trăim merită tot respectul nostru. Pentru asta avem Ziua Drapelului, Ziua Eroilor, Ziua Armatei, Ziua Veteranilor, 22 decembrie, etc. De ce oare trebuie să fim trişti şi de ziua noastră ? Ce căutăm în cimitir de Ziua Naţională ? Eu văd la americani, în fiecare an, parade pline de culoare şi de viaţă de 4 iulie. În fond, pentru asta au murit eroii, pentru ca noi - urmaşii - să ne bucurăm de viaţă ! Măcar o zi pe an, să avem o zi pentru cei vii ! De ce nu poate fi la Galaţi o parada aşa cum se face la Bucureşti ? Nu ştiu de ce, dar unora le place să transforme o zi de sărbătoare într-una de melancolie şi tristeţe. Parc-am fi un oraş de morţi care în anumite zile ies din mormânt şi îşi plâng de milă reciproc. Prea mult doar ne plângem eroii... Ar fi cazul să le demonstrăm că merităm jertfa lor şi să schimbăm aspectul ăsta de cimitir care ne acaparează toată viaţa.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Amin !

Anonim spunea...

Revelionul o sa-l facem in cavou !

Anonim spunea...

din pacate, asa este ! trist dar macabru de adevarat ...

Bine aţi venit pe blog-ul meu !

Fotografia mea
Galati, Romania
Salutare , prieteni !
Powered By Blogger