luni, 1 august 2011

RESPECT PENTRU LUCIAN BUTE !


Unii indivizi şi-au făcut un mod de a fi prin a judeca unuii oameni care ăşi văd de viaţa lor şi realizează ceva. Nu doar pentru ei ci şi pentru ţara din care provin. Un astfel de OM, care a realizat ceva în viaţă, este Lucian Bute. Este din Galaţi, comuna Pechea, campion mondial la box profesionist. Datorită lui s- auzit de România şi mai ales de oraşul nostru în multe locuri din lumea asta. Recent, am avut ocazia să-l întâlnesc din nou la Galaţi. Se afla la un eveniment în cadrul căruia a primit Diploma de Onoare din partea Consiliului Judeţului Galaţi. Mi-a făcut plăcer să-l felicit pentru ceea ce face. De la el am aflat că este dezamăgit de unii oameni din România care îl vorbesc de rău doar pentru că este Lucian Bute. I-am spus că nu trebuie să pună la inimă asta. Este vorba de invidie, frustrare şi proastă creştere. În nici un caz cei care-l critică nu se vor ridica vreodată la nivelul de om cu bun-simţ al lui Lucian Bute. Şi la Galaţi există unele întâmplări bipede care vor să iasă în evidenţă criticându-l pe Bute. Unii sunt pseudo-ziarişti care se fac că scriu pe tot felul de site-uri obscure, alţii vorbesc din auzite... Părerea de rău a lui Lucian Bute era că el a muncit enorm de mult să ajungă unde este acum iar unii, din două-trei vorbe, aruncă noroi pe toată acestă muncă. Părerea mea este că proştii şi invidioşii vin şi pleacă, valoarea lui Lucian Bute va rămâne. RESPECT pentru Lucian Bute !!!

5 comentarii:

adi spunea...

BRAVO LUCIAN

bogdan spunea...

avem si noi un campion mondial si se gasesc multi prosti sa-l atace. rusine

andrade spunea...

BUTE BUTE BUTE BUTE !!!

bebe spunea...

Bute e cel mai bun !!!

pumnul de fier spunea...

Bute nu e de la tara ?

Bine aţi venit pe blog-ul meu !

Fotografia mea
Galati, Romania
Salutare , prieteni !
Powered By Blogger