marți, 23 august 2011

Ultimul 23 august aniversat de Ceauşescu

Cine a apucat vremurile dinainte de 1989, ştie ce înseamnă 23 august ! Cei mai tineri privesc cu detaşare şi probabil râd când aud unele povestiri despre acele timpuri... Am fost şi eu şoim al Patriei sau pionier şi nu voi uita niciodată momentele acelea. Nu regret acele vremuri, nu îmi pare rău că am trăit şi în comunism. Pur şi simplu îmi amintesc de copilăria mea. Să nu credeţi că am iubit comunismul, chiar detest răul pe care acesta l-a produs multor oameni. Totul pare ireal când îmi amintesc de acele vremuri, nici nu-mi vine să cred că am trăit ca atunci... Pentru vremurile care au trecut, iată ultimul mesaj adresat de Ceauşescu la aniversarea zilei de 23 august 1989.


2 comentarii:

Dej spunea...

PARTIDUL , ROMANIA, CEAUSESCU !!!

abdul spunea...

ma pis pe comunisti ! comunistule

Bine aţi venit pe blog-ul meu !

Fotografia mea
Galati, Romania
Salutare , prieteni !
Powered By Blogger