marți, 25 noiembrie 2008

Din ciclul "Ce biznisuri bănoase mai fac şmecherii din România" vă prezentăm astăzi: senzorul obligatoriu pentru prevenirea scăpărilor de gaze !

Vă prezint astăzi un biznis manevrat la nivel naţional: senzorul obligatoriu pentru prevenirea scăpărilor de gaze naturale ! Iniţiativa e lăudabilă şi binevenită la prima vedere, chiar dacă ne scoate din buzunar 500 de lei noi pentru un asemenea aparat. De menţionat faptul că doar cei care şi-au montat contor la gaze sunt obligaţi să aibă acest senzor. Dincolo de intenţia bună în aparenţă stă, din punctul meu de vedere, o mare păcăleală: acest senzor-minune e de fapt un aparat care ţâuie enervant la orice miros mai puternic, nu doar la gaze naturale. Am avut ocazia să mă aflu în apropierea unui astfel de senzor care a început să ţiuie în momentul în care cineva mi-a turnat în pahar puţină... răchie (deh, sete mare!). La început am zis că a fost o întâmplare. Curios şi săritor din fire m-am apropiat de aparatul-minune şi am suflat către el damful de rachiu din mine. Rezultatul: iar a început să anunţe că există o emanaţie de gaze naturale ! Din aceeaşi curiozitate am constatat faptul că senzorul începe să facă urât în momentul în care cineva din casă se dă cu parfum în bucătărie, dacă mănâncă murături sau ceva care are un miros mai "strident". Bag seama că senzorul de la gaze previne cam orice miros. Stau şi mă întreb dacă senzorul se declanşează şi la pârţuri... Partea cea mai tare a fost în momentul în care am descoperit că în momentul în care aparatul făcea urât şi ar fi trebuit să decupleze gazul - acest lucru nu se întâmpla ! Adică senzorul-minune doar ţâuie şi atât ! E clar că cineva cu mintea brici din România a intuit că e rost de câştigat bani mulţi şi fără efort şi s-a lipit de distribuirea acestor aparate. Înmulţiţi 500 de lei cu câteva zeci de mii de aparatmente şi vedeţi ce sumă obţineţi. Hai, România !

Niciun comentariu:

Bine aţi venit pe blog-ul meu !

Fotografia mea
Galati, Romania
Salutare , prieteni !
Powered By Blogger