vineri, 24 aprilie 2009

Expoziţie de reptile vii la Complexul Muzeal de Ştiinţele Naturii Galaţi


Începând din data de 24 aprilie şi până pe 28 mai 2009, la Complexul Muzeal de Ştiinţele Naturii Galaţi va putea fi vizitată o inedită expoziţie de reptile vii. Este vorba de peste 100 de exemplare din peste 70 specii de reptile, reunite într-o colecţie particulară ce aparţine domnului Florin Sârb din Bucureşti. Vizitatorii vor putea vedea aici şerpi boa, cobre, anaconde, vipere asiatice, vipere africane, şerpi cu clopoţei, şerpi regali, scorpioni, paianjeni, ţestoase, etc. Trebuie amintit faptul că domnul Florin Sârb este originar din Braşov şi de la pasiunea sa pentru reptile a ajuns acum zece ani să aibă această colecţie de reptile exotice, unică în ţară. Preţul unui bilet este de 3 lei pentru copii şi 5 lei pentru adulţi.

6 comentarii:

Unknown spunea...

Mestere, esti facut arsice pe www.white-wolf.ro

Ce spune baiatul ala acolo, e adevarat?

Unknown spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=CwTBCvb_4zo&feature=player_embedded

Florin Matei spunea...

Salut,Paul. Nu stiu de ce spui ca sunt facut arsice... Comentarii gratuite poate face oricine pe internet... nu stiu cine este white wolf si nici nu ma intereseaza. daca te uiti in acel comunicat vei vedea ca sunt folosite ghilimelele la - au sarbatorit -. o simpla figura de stil pe care unii au inteles-o mot-a-mot. Respect parerea fiecaruia. e pacat ca unii fac consideratii vizavi de activitatea mea , fara a avea argumente si fara a ma cunoaste. mai multe nu spun, pentru ca nu are rost. daca cineva vrea sa vada ce fac eu si cum ma documentez ma pot contacta in mod direct... de mesaje anonime pe diverse site-uri, de articole de presa marlanesti sunt satul si scarbit...

Unknown spunea...

Spuneam de arsice pentru ca asta e senzatia pe care o dadea postarea repsectiva. Nu stiu despre se vorbeste in propozitie, stii foarte bine, trecusem pe acolo intamplator si ti-am dat un buzz. Sunt si turnator si complice, ha-ha-ha!!! E parerea lumii, e gura lumii, n-ai ce face! De 9 ani de cand am plecat de acasa, din fericire, nu ma mai lovesc de asa ceva. E lumea suparata rau!!!

Te-ai uitat pe iutub???

Florin Matei spunea...

m-am uitat pe you tube, stiu clip-ul. e misto. sper sa ne revedem odata si sa stam la o bere (sau o tuica tare stropita cu o gaina tavalita in usturoi)si sa discutam mai multe...

Unknown spunea...

Ha, ha, ha.... partea cu gaina mi-a sunat extrem de bine....

Bine aţi venit pe blog-ul meu !

Fotografia mea
Galati, Romania
Salutare , prieteni !
Powered By Blogger