joi, 25 iunie 2009

Ceauşescu la Galaţi !

Luna iulie aduce tuturor gălăţenilor multă bucurie şi căldură în suflete: se va opri total apa caldă ! Uraaaaaa !!! O veste bună, nu-i aşa ? Aşadar, apa caldă nu va mai curge pe nici o ţeavă de apartament branşat la sistemul public de furnizare a lichidului fierbinte. După ce în luna mai fiecare cartier a mai avut parte de o tăiere de 2 săptămâni a apei calde, lucrurile revin la penibil şi, din nou, apa caldă va fi oprită... în tot oraşul, ca să nu se supere vecinul din celălalt cartier. Motivaţia este una simplă, enervantă, ridicolă şi de mult ruşinoasă: Electrocentrale face nişte revizii la utilaje. Eu, în locul lor, aş încerca să caut o soluţie să nu mai revizuiesc continuu jafurile de instalaţii pe care le au şi aş moderniza ceva pe acolo. Cu cât cârpeşti mai mult, cu atât şansele de a se strica din nou cresc... Suntem în anul 2009 şi deja retrăiesc vremurile ceauşiste când încălzeam apă la aragaz să mă spăl. Din păcate nu am centrală termică şi trebuie să suport duşul rece o lună de zile... Chestia asta mă face să-mi amintesc şi de muuuulte alte şmecherii care te fac să te enervezi spontan: ni se iau taxe de drum, impozite pentru asigurări medicale şi ce avem în schimb ? Avem 0 km de autostradă şi servicii medicale cu co-plată. Suntem jecmăniţi pe banii noştri, altfel spus... Vă doresc multe succesuri pe culmile comunismului în România !

Niciun comentariu:

Bine aţi venit pe blog-ul meu !

Fotografia mea
Galati, Romania
Salutare , prieteni !
Powered By Blogger