vineri, 12 iunie 2009

Pandemia conspiraţiei

"The Stand" (Flagelul), aşa se numea filmul de groază făcut după o carte scrisă de Stephen King. L-am văzut, prima dată, acum vreo 14 ani în urmă. Intriga era una apocaliptică: un virus ucigaş, scăpat din laboratoarele secrete ale americanilor, aduce omenirea în pragul colapsului. Dar, asta e doar ficţiune, să trecem la realitate ! Ieri, mă uitam la TV şi la toate buletinele de ştiri vedeam scris cu litere de-o şchioapă: "BREAKING NEWS ! PANDEMIE MONDIALĂ DE GRIPĂ PORCINĂ!". Prima reacţie normală, firească, raţională şi creştinească - când afli o asemenea grozăvie - este să-ţi faci vreo douăzeci de cruci şi să zici un "Doamne apără-ne!" şi să te gândeşti că treaba e nasoală rău de tot pentru tine şi familia ta. Spre norocul meu, sunt un personaj trecut prin diverse pandemii şi nu am pus botul la vrăjeala asta cu miros de abureală notorie pentru panicat populaţia considerată îndobitocită şi prea obosită de problemele cotidiene. Dacă-mi amintesc eu bine, nu cu mult timp în urmă, planeta Pământ s-a mai confruntat cu o gripă: AVIARA GRIPA, cum îi zice Boc pe englezeşte (oare în româneşte cum îi zice ?). Vă amintiţi cu toţii acele descinderi în forţă ale acelor lucrători de la Direcţiile Sanitar Veterinare, cum veneau ei camuflaţi în costume etanşe şi cum băgau curcile, gâştele, găinile şi raţele la gazare. Milioane de păsări nevinovate au fost omorâte pentru că, cică, era pericol de gripă aviară ! Păsările migratoare earu considerate un factor de răspândire a gripei aviare. Mii de litri de soluţie de dezinfectare, filtre de dezinfectare pe şosele, localităţi închise, etc. O groază de bani aruncaţi pe fereastră (sau în buzunarele unora) pentru o pandemie imaginară. Stau şi mă întreb: unde este gripa aviară acum ? Nu mai sunt păsări migratoare ? Pandemie de gripă porcină !? Unde !? Organizaţia Mondială a Sănătăţii spune că în lume s-au înregistrat peste 25000 de cazuri suspecte de gripă porcină şi 126 de persoane au murit. What ? 25000 de cazuri suspecte ? 126 de morţi ? La nivel global ? Păi, fraţilor, SIDA ucide anual în lume sute de mii de oameni. Până acum au murit de SIDA milioane de oameni. În prezent, milioane de oameni sunt bolnavi de SIDA, nu suspecţi... Asta este o pandemie, nu imaginara gripă porcină. E fantastic modul în care televiziunile şi ziarele sunt folosite pentru a induce această isterie vizavi de gripa porcină. Dintr-o dată avem pandemie globală ! Mie îmi miroase a conspiraţie... Ştiţi cine este cel mai mare producător şi exportator de carne de pasăre din lume ? Răspuns corect : USA ! Ştiaţi că USA a devenit cel mai mare producător şi exportator de carne de pasăre din lume după episodul "AVIARA GRIPA" ? That's all, folks !

Niciun comentariu:

Bine aţi venit pe blog-ul meu !

Fotografia mea
Galati, Romania
Salutare , prieteni !
Powered By Blogger