vineri, 26 iunie 2009

Michael Jackson a murit... Legenda a devenit legendă...

Îmi vine greu să scriu acest articol despre moartea lui Michael Jackson... Un mare artist a plecat din această lume... Îmi place să mi-l amintesc pe Michael în viaţă, cântând şi dansând. Geniul lui muzical a marcat generaţii întregi şi a fost un deschizător de drumuri în multe privinţe... A fost şi este cel mai bine vândut artist al tuturor timpurilor... Bineînţeles, aşa cum obişnuiesc oamenii, Michael Jackson a fost bârfit non-stop şi s-au spus multe lucruri urâte despre el... The King of Pop lasă în urma lui o carieră muzicală unică. Anul acesta, Michael Jackson ar fi trebuit să susţină mai multe concerte în Anglia, ultimele din cariera sa. Turneul se intitula, profetic, "This is it" - "Gata" sau "Asta e". Gata, Michael nu mai e printre noi, din păcate... Dumnezeu să-l odihnească în pace !

Niciun comentariu:

Bine aţi venit pe blog-ul meu !

Fotografia mea
Galati, Romania
Salutare , prieteni !
Powered By Blogger