miercuri, 5 ianuarie 2011

Ipocrizia contează în România !



L-am văzut aseară pe Tudor Vadim cum se manifesta ca un vajnic europarlamentar în faţa unei doamne executor judecătoresc. Efectiv, individul ăsta este o întâmplare bipedă, un nesimţit total. Ăştia sunt oamenii care ne reprezintă, care reprezintă România în Parlamentul European ? Din câte am aflat, sediul PRM aprţinea RAPPS-ului care l-a pierdut în instanţă. Deci, de ce să stea Vadim acolo ? Că e el mai cu moţ, ex-poet de dictator ? După ce că s-a purtat ca un adevărat bădăran cu femeia aia, Vadim a fost mai penibil ca niciodată când a începu să ţipe în apărarea presei: "Miliţienilor, Miliţia!!!". Câtă ipocrizie. Un fost mare limbist al lui Ceauşescu să strige asta... Eu nu înţeleg de ce Poliţia nu l-a săltat imediat să-l ţină o seară la răcore, doar a agresat nişte oameni ai legii, nu ? Dacă eram în altă ţară, una normală, individul ăsta era acum pe un pat în celulă...

Niciun comentariu:

Bine aţi venit pe blog-ul meu !

Fotografia mea
Galati, Romania
Salutare , prieteni !
Powered By Blogger