luni, 10 ianuarie 2011

Fără număr, de la jupân Vasilescu !


Sunt câteva persoane în lumea asta pe care le-aş tortura cu plăcere, în ciuda firii mele miloase şi evlavioase. Din păcate, una din aceste persoane este tot din România, ca şi mine. Mă refer la consilierul de profesie, Adrian Vasilescu. Este un moş antipatic, care le ştie pe toate. Lucrează la BNR şi apare în draci la televiziuni şi dă declaraţii depre cât de naşpa e la noi în ţară, fără ca el să fie implicat. Zilele trecute, la Realitatea TV am auzit o declaraţie de-a lui: "Anul 2011 va fi mai greu decât 2010 pentru români. Asta nu înseamnă că va fi mai rău". Am încercat să înţeleg ce a zis individul, ce a vrut să transmită.Mi-am dat seama că profunzimea elementelor stilistice folosite în detalierea intrigii duale din contextul metaforic al personificării procesului financiar din România este ceva care mă depăşeşte. Mi-am dat seama abia acum de ce este angajat şi plătit regeşte domnul Vasilescu la BNR: este angajat să facă analize literare şi eseu în domeniul financiar-bancar ! Senzaţional ! Ingenios ! Splendid ! Bravoooo !!! Individul ăsta parcă are o plăcere masochistă să apară la TV şi să-i bage în sperieţi şi în ceaţă pe români. La adăpostul unui salariu "la secret", Vasilescu aprofundează detaşat gaura fără fund din România. Chiar avem nevoi de poeţi la BNR ?

5 comentarii:

Andrei spunea...

am auzit ca are salariu de 15 de euro lunar...

crin spunea...

15 euro ? sau 15 000 ?

Andrei spunea...

scuze... 15 de euro... era culmea !

Andrei spunea...

15000, la naiba !

Florin Matei spunea...

Am impresia ca cifrele astea mari te cam intimideaza. Se vede ca e ceva SF sa castigi asa mult !

Bine aţi venit pe blog-ul meu !

Fotografia mea
Galati, Romania
Salutare , prieteni !
Powered By Blogger