vineri, 11 noiembrie 2011

11.11.2011

11.11.2011: o zi din calendar care trebuia să vină oricum. Aşa cum a venit şi anul 2000 şi nu s-a petrecut nici un sfârşit al lumii. Superstiţiile astea care anunţă iar şi iar sfârşitul lumii mă lasă rece. Pot să fiu sigur că astăzi, ca şi mâine, nu se va schimba nimic din viaţa mea. Totul va fi la fel. Sunt foarte sigur că voi avea parte de aceeaşi mulţi ipocriţi în jurul meu, mulţi oameni făţarnici, care vor continua să se expectoreze penibil mult timp de acum înainte. Sfârşitul poate veni pentru oricine, oricând - nu este nevoie de o dată specială. Pot să zic faptul că 11.11.2011 este pentru mine un început proaspăt. Alături de cei dragi mie, alături de cei pe care ştiu că îmi sunt cu adevărat prieteni. Uneori realizezi că eşti minţit în faţă după prea multă vreme şi îţi vine greu să accepţi asta. Important este să fii optimist, bucuros că ai lângă tine perechea pe care o iubeşti şi care te iubeşte... Şi să mergi mai departe. Uneori îţi dai seama că nu există sfârşit ci doar început.

Niciun comentariu:

Bine aţi venit pe blog-ul meu !

Fotografia mea
Galati, Romania
Salutare , prieteni !
Powered By Blogger