luni, 28 noiembrie 2011

BREAKING NEWS... DIN NOU !


Cu siguranţă, astăzi - 28 niembrie 2011 - TOATE televiziunile de ştiri din România ne vor bombarda cu BREAKING NEWS din 10 în 10 secunde vizavi de şefia Senatului din Parlamentul României. Acum 3 minute am dat doar câte 2 secunde pe Realitatea şi pe Antena 3 şi m-am convins că toata ziua doar despre asta se va vorbi de parca ar fi cine ştie ce mare eveniment. Personal, îmi bag picioru în chestia asta, având în vedere că ceea ce se întâmplă este fix interes politic al celor implicaţi, în nici un caz ineteres naţional de care să depindă nivelul de trai al românilor. Voi încerca să mă ocup de ceva creativ, având o zi liberă. Creativ ar fi să fac nişte ţinte cu figurile prolifice ale politicenilor ipocriţi şi nesimţiţi din România dar cred că nu mi-ar ajunge o singură zi liberă pentru asta. Aşa că o să mă odihnesc puţin şi o să mă doară la bască de toate BREAKING NEWS-urile de astăzi !

Un comentariu:

MAKOS spunea...

FARA NUMARRRRR ! FUCK POLITICA DIN ROMANIA !!!

Bine aţi venit pe blog-ul meu !

Fotografia mea
Galati, Romania
Salutare , prieteni !
Powered By Blogger